.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخطار ناجابه عروس‌ خانم‌های بدحجاب

رييس پليس مبارزه با مفاسد اجتماعي نيروي انتظامي کشور گفت: با کاروان‌‏هاي عروسي که با سر و صداي زياد از هموطنان سلب آسايش مي‌‏کنند و با پوشش بد عروس به شدت برخورد مي‌‏شود.

احمد روزبهاني با اشاره به اتمام ايام محرم و صفر و آغاز جشن و سرور و مراسم‌‏هاي ازدواج، گفت: با توجه به حرکت کاروان‌‏هاي عروسي که گاهي با بوق زدن‌‏هاي ممتد و ايجاد سر و صداي بسيار همراه است، پليس مبارزه با مفاسد اجتماعي با افراد متخلف به شدت برخورد قانوني خواهد کرد.

روزبهاني تصريح کرد: اين موضوع به اين معني نيست که پليس با شادي مخالفت مي‌‏کند، اما شادي نبايد همراه با ايجاد مزاحمت براي ساير شهروندان باشد.

وي گفت: در صورت مشاهده مواردي چون سروصداي ناشي از همراهي کاروان عروسي، بوق‌‏زدن‌‏هاي ممتد، صداي گوشخراش اگزوز اتومبيل، پخش موسيقي به حدي که جلب توجه کند و ‌باعث ايجاد مزاحمت شود، پليس موظف است اتومبيل متخلف را متوقف و پس از اعمال قانون، اتومبيل را به پارکينگ انتقال دهد.

رييس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي کشور اظهار کرد: اگر حجاب عروس مناسب نباشد، اعمال قانون شده و پس از اخذ مدارک، اتومبيل از سوي افسران راهنمايي و رانندگي يا پليس مبارزه با مفاسد اجتماعي شناسايي شده و فرداي آن روز اتومبيل، به ماموران پليس معرفي شده و به پارکينگ انتقال داده مي‌شود؛ ‌‏حتي اگر اتومبيل متعلق به داماد يا بستگان نباشد و از آژانس کرايه شده باشد.

وي در پايان خاطرنشان کرد:‌‏ گاهي مشاهده شده است فيلمبردار که از خودروي حامل عروسي فيلم‌‏برداري مي‌‏کند باعث ايجاد ترافيک مي‌‏شود و به نوعي تخلف مي‌‏کند. در اين موارد نيز اتومبيل متخلف توقيف و به پارکينگ انتقال داده مي‌‏شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.539 seconds.